lauantai 20. toukokuuta 2017

Blogin takana


Lukijalta tuli toivetta että tekisin itsestäni täällä esittelyn ja totta - sellaista ei koskaan ole vielä tullut tehtyä. Jonkinlaisia paljastuksia kyllä, mutta tässä nyt hieman tarkempaa katsausta siihen kuka blogin takana häärää. 
Ihan hyvähän se on kai näin reilun vuoden bloggailun jälkeen esittäytyäkin :D


Nimeni on: Mia-Sofia

Jotkut tosin kutsuvat minua nimellä: Mia (tai Pygmy)

Olen syntynyt vuonna 1990 eli olen siis mielestäni: 26-vuotias

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Lääkäri tai tanssija

Mutta isona minusta tulikin: Ylioppilas / sisustaja / merkonomi / markkinointiassistentti.
Tällähetkellä työskentelen johdon assistentin tehtävissä. 




Parasta mitä tiedän: Läheiset, eläimet, matkustelu, hyvä ruoka

Luonteeltani olen: Rauhallinen, huolehtiva ja aina touhuilemassa jotain

Harrastan nyt: Lenkkeilyä ja käsitöitä

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Lukisin ja rentoutuisin enemmän

Bravuurini keittiössä: En nyt tiedä bravuurista mutta tykkään leipoa, varsinkin juustokakkuja!

Noloin TV-ohjelma josta pidän: Temptation Island & Maajussille morsian

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Antti Tuiskua




Täydellinen puoliso: Luotettava, kiltti, huomioonottava, hauska. Tykkää pussailla ja halailla.

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Eläin kuolee elokuvassa tai telkkarissa

Lapsuuteni lempilelu: Vesinokkaeläin nimeltä "Hippi"

Lempileluni nykyään: Puhelin ja tietokone

Kun olen aivan yksin kotona: Katson tv-ohjelmia joita Sami ei kestä (ja sovittelen hääpukua)




Words to live by - Ohjenuorani elämässä: When one door closes another opens

Haluaisin oppia: Ottamaan rennommin, käyttämään kunnolla Illustratoria

Haaveilen: Omasta talosta, lampaista ja kanoista, matkustelusta, hyvästä elämästä Samin kanssa

Pelkään: Että joku läheinen sairastuu tai kuolee

Toivon: Sotien ja terrorismin loppumista. Että kaikilla olisi kivaa ja kaikki olisi toisilleen kivoja!



1 kommentti:

  1. Kiva postaus! Mulla oli kanssa pehmolelu nimeltä Hippi :D

    VastaaPoista